SAS chef skriver til bureauer og storkunder

På vegne af alle hos SAS skal jeg på det dybeste beklage de to alvorlige havarier, vi har haft på vores flyvninger til Aalborg og Palanga. Vi er naturligvis alle dybt berørte af de to havarier og har sat alle vore ressourcer ind på at hjælpe passagererne og pårørende.



Det er vigtigt for mig at understrege, at sikkerhed har første prioritet hos SAS, og at vi er meget opmærksomme på betydningen af vores kunders tillid til os. Vi arbejder nu tæt sammen med relevante myndigheder og flyproducenten Bombardier for at få klarlagt de nærmere omstændigheder.



Jeg vil gerne sige tak for den støtte, vi får fra mange sider i denne vanskelige situation. Vi gør vores yderste for at mindske konsekvenserne for vores kunder.



Herefter følger otte spørgsmål, som kunderne oftest stiller netop nu, med svar fra SAS. Susanne Larsen skriver, at hun håber det kan medvirke til større klarhed . Læs mere i Weekly her på siden kl. 12.

-ejv

Skrevet af