Flere utilfredse DSB-passagerer

Det viser det seneste kundebarometer fra DSB, hvor 11.000 passagerer bliver spurgt om deres oplevelse af togrejsen. Blandt passagererne mellem Danmark og Sverige er tilfredsheden faldet fra 3,52 til 3,24 på en skala fra 1 til 5. Det svarer til otte procent, og DSB erkender, at det er et markant dyk.

Salgsdirektør Bjørn Wahlsten forstår passagererne.
”Jeg må være ærlig og sige, at det er kunderne, der har ret. Jeg kan ikke bortforklare, at der er problemer, der ligger bag denne udvikling,” siger Bjørn Wahlsten.

(Berlingske Tidende, d. 28. november, 2007)

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.