Jeg savner ansvar for bundlinjen

”For nogle uger siden besluttede jeg mig for at forlade SAS Danmark. Jeg har været meget glad for min tid i SAS, men med den nye struktur i SAS Danmark har jeg ikke mere noget bundlinieansvar for salg og marketing.



Jeg har leveret gode resultater, men nu er det tid til at prøve noget andet, jeg vil tænke mig godt om før mit næste karrierevalg, hvor jeg atter vil gå efter bundlinieansvar. Jeg støtter SAS Danmarks nye opsætning – men nogle gange skal man være modig og brænde for at levere som jeg gjorde som medlem af direktionen i SAS Danmark og med ansvar for alt fra a til z i salg og marketing i det nye i SAS.”



Lars Bordings afløser, Per Møller Jensen, får titel af salgs- og distributionsansvarlig i Danmark pr. 1. april, han har de seneste fire år bl.a. været ansvarlig for marketing, senest som Europachef og chef for SAS’ internationale kunde- og markedsorganisation.



Lars Bording har været i direktionen og følger ved at gå fra flyselskabet i kølvandet på SAS Danmarks chef, Susanne Larsen. Udover hende forlader også SAS Danmarks næstkommanderende, Niels Hemmingsen, og kommunikationsdirektør Anne Bove-Nielsen SAS Danmark.







HB


Skrevet af