Kåring af bedste elev i Accor

For tredje år i træk afholdes konkurrencen om at være den bedste elev på Accors hoteller og restauranter. Formålet med konkurrencen er at motivere og belønne de elever som engagerer sig 100 procent i oplæringen indenfor hotel- og restaurationsbranchen. I 2005 arbejdede over 400 elever på Accor hoteller og restauranter i ni europæiske lande. 20 personer konkurrerede om at blive bedste receptionist, kok og tjener.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.