20.000 euro til bedste ide fra rejsebranchen

Konkurrencen – ”Brighter, Bolder, Better ideas for travel” – er åben for bidrag frem til 18. maj på hjemmesiden: ideasfortravel.amadeus.com

 

Konkurrencen skal få alle i rejsebranchen, herunder rejsende, til at komme med deres ideer til nye produkter og tjenester, som kan bidrage til at give den rejsende en bedre og mere total rejseoplevelse.

 

Med initiativet vil Amadeus stimulere branchens aktører til at tænke i innovative baner og understrege, at en god ide kan komme hvor som helst fra.

 

Den vindende ide får førstepræmien på 20.000 euro. Derudover belønnes fem bidrag, som ved konkurrencens udløb har fået flest offentlige stemmer, med hver 2.000 euro.

 

”Vi vil gerne lytte til, hvad branchen og de rejsende mener, kan forbedres, når vi taler om rejseoplevelsen,” siger Ian Wheeler, marketingdirektør hos Amadeus.

 

Amadeus-koncernen beskæftiger over 9.300 medarbejdere i hele verden og har 123 nationaliteter repræsenteret på sine hovedkontorer

 

Skrevet af redaktionen