25 år med Georg Jensen i Københavns Lufthavn

Københavns Lufthavns shopping center er i de seneste fire år blevet kåret som Europe’s best airport shopping experience af den internationale undersøgelse Airport Service Quality (ASQ), der måler passagerernes holdning til de europæiske lufthavnes services.

 

Det er et resultat af de seneste års udvikling i Københavns Lufthavn, hvor der har været fokus på at tilpasse shopping centeret til passagerernes forskellige behov og budget.

 

”Vi ønsker med vores shopping center at tilbyde passagererne value for money og at møde deres forventninger og ønsker til services og oplevelser i lufthavnen. Hos de flere end 22 millioner passagerer, der årligt rejser gennem Københavns Lufthavn, er der selv sagt mange forskellige opfattelser af, hvad dét indebærer. Derfor arbejder vi målrettet på at udvikle vores shopping center, så det tilbyder et bredt udvalg af både stolte danske som store internationale brands, der formår at møde passagerernes forskellige behov,” fortæller salgs- og markedsdirektør i Københavns Lufthavne, Carsten Nørland.

 

”Georg Jensens 25 års jubilæum midt i vores shopping centers omfattende udvikling kan ses som et billede på dette danske brands styrke og Georg Jensens evne til at bevare denne styrke samtidig med, at deres butik tilpasses passagerernes behov. Med spændende udstilling af varer i underetagen for alle samt den eksklusive Georg Jensen VIP lounge for de få og udvalgte business kunder på 1. salen er Georg Jensen gode til at ramme mange typer kunder,” uddyber han.

 

Desuden vil der hver dag fra 10 til 12 og fra 16 til 18 være ”happy hour” i butikken i Københavns Lufthavn, hvor der vil blive serveret forfriskninger og afholdt konkurrencer om gave vouchers til samtlige Georg Jensen butikker i Danmark. 

 

Butikkerne og spisestederne i Københavns Lufthavns shoppingcenter omsatte sidste år for ca. 1,9 milliarder kr.

Skrevet af redaktionen