DT-fokus på e-markedsføring

14 bud på hvordan danske turismevirksomheder bedst kan bruge nettet til online markedsføring leveres af eksperter fra ind- og udland på Danmarks Turistråds Temakonference 3. februar på Radisson SAS Scandinavia Hotel i Århus.



Det er første gang en temakonferencen fokuserer på ét emne. ”Når vi har valgt at fokusere på online markedsføring er det på grund af den store betydning, denne form for markedsføring spiller for

turismen. Hvis man vil klare sig i konkurrencen, er det nødvendigt at være på nettet – og bruge det aktivt, kreativt, effektivt og professionelt,” siger projektleder Bettina Kampmann, Danmarks Turistråd.



Temakonference er bygget op i blokke, hvor flere foredrag holdes samtidig – samt to fællesforedrag. Det giver deltagerne mulighed for at vælge fem

foredrag ud af de 14, der er “på menuen”.



Blandt foredragsholderne nævner DT reklamemanden Jørgen Duus, markedsdirektør Lars Møller fra Storebælt, sekretariatschef Susanne Boe,

Medierådet for Børn og Unge, Tim Frank Andersen, bl.a. kendt som IT-ekspert på TV2’s “Go´morgen Danmark” og David Junge, vicepræsident i det Novo Nordisk ejede selskab NNIT.




De udenlandske indslag leveres bl.a. af Jim Donelly – en af skaberne af hjemmesiden igougo.com samt Duncan Waterman fra australske World.Net Services.



Sidste frist for tilmelding er 23. januar.

Skrevet af