Rejsebureau med egen tv-kanal

”Med en halv million gæster om året og en kvart million modtagere af elektroniske nyhedsbreve hver uge, er det en naturlig udvikling for os, bl.a. at oprette vores egen tv-kanal”, siger direktør Peter Anker Jensen, Dansk Fri Ferie A/S.

TV-kanalen er oprettet i samarbejde med tv-produktionsselskabet molnit.dk ApS, der har specialiseret sig i brand-channels på internettet, der går ud navnet molnit.tv.

Det, der gør FriFerie.TV til en egentlig tv-kanal og ikke bare en visning af videoklip, som rejsebureauet ellers har benyttet sig af i mere end tre år, er nye indslag hver dag, programværter og forbrugerstof, der er mere, end bare præsentation af produktet.

”molnit.tv leverer tv-produktion til flere ’brand channels’ og det betyder at indholdet kan varieres på mange måder”, siger Vagn Molnit, direktør i molnit.dk ApS.

”Mange af de tv-indslag, der er planlagt for den kommende tid er f.eks. at følge udviklingen indenfor rejseforsikring. I fjerde kvartal 2007 oprettede molnit.tv 21 ’brand channels’ for virksomheder, organisationer og andre interesseområder. Vagn Molnit forudser en eksplosiv udvikling indenfor dette nye medie.

Skrevet af