Billund Lufthavn får ny marketingschef



Fra 1. september er Jesper Klausholm (billedet) ny marketingchef i Billund Lufthavn.



Jesper Klausholm har arbejdet i passagerafdelingen i Billund, gennemført en Master-uddannelse (MSc) i Air Transport Management ved engelske Cranfield University samt været konsulent hos det britiske rådgivningsfirma AviaSolutions, oplyser Billund Lufthavn.



Siden januar sidste år har Jesper Klausholm været markedsudviklings-koordinator i Billund Lufthavn. Marketingafdelingen ledes af Ejvin Lund Pedersen – det er ham, som med udgangen af august går på pension.



”Ejvin har været marketingchef i Billund lufthavn siden 1999 og har med stort engagement ydet en fantastisk indsats for at gøre det synligt for danske og internationale flyselskaber, at der er store muligheder for at gøre forretning i Billund,” siger lufthavnschef Jørgen Krab Jørgensen og tilføjer:



”Billund har i de seneste år oplevet en massiv fremgang i antallet af udenrigsruter. I år har vi direkte ruter til 34 europæiske lufthavne.”

Skrevet af