Passagerer skal have mere for pengene







Det drejer sig om at forkæle sine bedste kunder for at undgå at miste dem i en tid, da de bliver sværere og sværere at nå sine budgetter. Det bliver flere og flere fly, hoteller og krydstogtselskaber klar over.



Derfor sker der nu en kvalitetsstigning hos nogle – og flere følger efter. I går meddelte British Airways, at man fra på mandag, at man på Club Europe vil få både bedre plads og mere service.



Selskabet går far konfigurationen 2-3 til 2-2 på business class. Ekstra benplads, lædersæder, større menuvalg. For 1.200 kr. ekstra på en enkeltbillet kan man komme op på business class og Club Europe fra København til London.



Krydstogtselskaber Royal Caribbean lancerer et nyt stort serviceprogram for gæster, som har valgt suiterne. Vel at mærke alle former fra suiter fra de billigste til de dyreste. “Med det nye progran har vi ønsket at tilgodese vore suite-gæster med et sæt ekstra privilegier og goder, siger nordisk direktør Roar Meidal fra RCCL i Oslo.



Der bliver mere direkte adgang, også gennem security. Decideret butlerservice og en stribe af de luksusprægede tiltag, som især er kendte fra de mindre cruise-skibe. På de store skibe i rederiet bliver reserveret særlig plads ved swimmingpooler og VIP- pladser i teatret samt en stribe af andre servicetiltag.




Skrevet af