
Den 9. september fik kunderne hos Ryanair at vide, at deres fly fra Billund til Edinburgh var blevet aflyst, da premieren på ruten var blevet udskudt seks uger. Årsagen til forsinkelsen var, at leveringen af det nye fly, der skulle betjene afgangen var forsinket.
Ryanair lovede ellers, at kunderne ville få deres penge retur indenfor syv arbejdsdage. Men nu skriver Morgenavisen-JyllandsPosten, at flere af Ryansairs kunder har henvendt sig til avisen, fordi de endnu ikke har fået deres penge retur – to uger efter, at de skulle have modtaget dem.
Hos Ryanair mener man, at pengene er blevet overført og skyder skylden på sløvhed hos pengeinstitutterne.
”Jeg har selv oplevet, at det kan tage længere tid, når der overføres penge fra udenlandske banker. Men kunderne er velkomne til at kontakte os på fax, hvis de er bekymrede for deres penge,” siger David De Carvalho, European Communications Manager hos Ryanair.
Tagget med: Ryanair

STANDBY.DK Nyt om rejser

