Stadig flere tøseture til spa og wellness

Det er Kilroys gruppeafdeling, som tidligere i år indførte nyt varemærke, Beyond Senses, som bl.a. satser på wellness-rejser.



”Vort nye spa- og wellnesskatalog gør mere ud af spa- og wellness-rejser indenfor Europa. Der er en mega-trend i retning af at forbrugerne fokuserer på wellness og selvforkælelse i hverdagen, hvor bl.a. ”day spas” er blevet et stort hit i næsten alle storbyer,” siger Kilroys gruppedirektør, Allan Qvist og tilføjer:



”Vores analyser af markedet viser, at kvinderne har et ønske om miniferier med deres veninder – på samme måde som mænd tager på en drengerøvstur og ser Formel 1, fodbold eller en står på ski med vennerne. Derved forsøger vi at skabe et behov for venninde-rejser (tøseture), hvor de plejer deres venskab og sig selv via spa- og wellnessbehandlinger, samt bliver forkælet med gourmet mad og kulturelle oplevelser.”



Kilroy-koncernen ønsker at blive en markant spiller på udvalgte nicheområder, herunder markedet for wellness rejser samt safarirejser.



Og i øvrigt kun fem måneder efter Beyond Senses udsendte sit første katalog, er et nyt klar. Det er 100 % større – for salget af disse rejser er næsten dobbelt så stort som forventet.

Kilroys mål er at blive markedsledende indenfor salg af eksotiske rejser på tre år.



HB


Skrevet af