Wallmans klar til ny sæson i Cirkusbygningen

Den nye salgs- og marketingschef, Anja Hartung Sfyria (billedet), kommer fra en stilling som chef for møder og events på Københavns største hotel, Radisson SAS Scandinavia.

Indtil sidste sommer havde hun gennem en årrække været konferencechef hos Hilton Copenhagen Airport.



Nu skal Anja Hartung sammen med sin nye salgskoordinator, Naila Nielsen – hentet hos Cathay Pacific, sælge billetter til den nye sæson i Cirkusbygningen til bl.a. firmaer og kunder i incomingbranchen.

Incomingbranchen tager sig bl.a. af at arrangere kongresser – og her kan en aften i Cirkusbygningen være god underholdning; showet foregår på engelsk.



Dette er Wallmans tredje sæson i den 120 år gamle Cirkusbygning.

Adm. direktør, Anders Bergén, siger om det nye show: ”Der kommer mere dramatik, akrobatik og action. Denne gang omfatter det tresser-genhør, disco-rytmer og et musikalsk søslag for fulde sejl mellem gode og onde pirater.”



Gæsterne får en 4-retters middag i hvad der er Skandinaviens største restaurant med 1.000 pladser. Og undervejs optræder artister på ni scener rundt om i restauranten. Efter showet forvandles Cirkusbygningen til byens største natklub.



Sidste år omsatte Wallmanns i København for 70 mio. kr. Inden svenske Wallman åbnede i København, var der investeret 28 mio. kr. i at renovere cirkusbygningen.



HB

Skrevet af