Nyt magasin til de bedste SAS-kunder

Den 18. maj sender SAS et nyt livsstilsmagasin på gaden, som er beregnet på selskabets 37.000 bedst betalende kunder, der er i besiddelse af et sølv-, guld- eller platinkort. Det nye magasin, som er på dansk, har fået navnet ”Seasons Magazine” og vil blive postomdelt fire gange årligt til det skandinaviske flyselskabs rigeste kunder, som har en gennemsnitlig årsindkomst på over 1 mio. kr. Hovedparten af disse kunder er bosiddende i København og Nordsjælland.
(Berlingske Tidende, 22/2)

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.