Fra vor egen verden:

“Mange klager over færre og færre printannoncer, men ikke os. Tværtimod. Vores udvalg er blevet større og de annoncører der ønsker at ramme vores læsere fra hovedsageligt turist, hotel og rejsebranchen indrykker deres annoncer i selve Take Off magasinet. De annoncører, der har et budskab direkte til slutbrugerne, bruger Rejs & Oplev sektionen.



Vi har fået megen positivt feedback på vores nyt layout på selve Take Off magasinet. Et layout der blev ændret, da vi i januar havde 50 år jubilæum.



Også Rejs & Oplev har fuld fart på. På fem måneder er oplaget steget fra 5.000 til 12.500 og en enkelt gang var vi oppe at snuse til 100.000 eksemplarer.



Vi udbygger hele tiden vores distributionskanaler af Rejs & Oplev. Via alle indenrigslufthavnene i Danmark samt som en form for inflight medie i fire flyselskaber – og senest i SAS Executive og SAS Businees loungerne i København lufthavn, Kastrup.



Målet er i første omgang at ligge konstant på 25.000 eksemplarer pr måned, – et mål der satses på, at nå inden 2008.



I flere medier har det været fremme at mere og mere salg foregår via nettet og også her kan Take Off være med i front.



Der er udvidet muligheder for banner annoncering med tre “Newsbannere” som er placeret centralt på takeoff.dk.



En god mulighed for eksponering, hvilket flere kunder allerede har luret. Vi duer ikke til ordet “udsolgt”, så derfor arbejdes der på hele tiden på flere alternativer.



I den forløbne uge kunne Travelmarket, der hoster takeoff.dk meddele, at der på en enkelt dag havde 9.000 læsere været inde på takeoff.dk.



Og det tal var første milepæl!



I disse dage kan læserne i majudgave af Take Off vinde flybilletter med Flynordic samt ophold på Choice hotel i Stockholm. Trøstepræmierne er hentet hos en ny annoncør, Toms Chokolade,” slutter Jesper Nygaard.






Skrevet af