Sixt biludlejning får intern ros

Sixt Danmark kan nu bryste sig af at være det Sixt-land med den bedste service og kvalitet. Ved det netop holdte stormøde i Venedig for samtlige 85 Sixt–lande, blev Sixt i Danmark fremhævet for sit høje serviceniveau.



Dermed kunne Sixt Danmark hjemtage årets Sixt-award i kundeservice og kvalitet.



Prisen blev uddelt på baggrund af ”mystery shopping,” hvor repræsentanter for Sixt International besøgte nogle af de 3.500 udlejningsstationer samt ringede til landenes servicecentre for at foretage en reservation.

Ligeledes indgik det i bedømmelsen, at Sixt Danmark har meget få kundeklager i forhold til antallet af udlejninger.



Brian Eg, salgschef i Sixt Danmark: ”En af vores prioriteter ved opbygningen af Sixt i Danmark har netop været, at kunden altid skulle gå fra en afsluttet handel med et smil på læben. Når vi sammenholder denne kåring med sidste uges nominering til Danish Travel Awards, kan vi vist ikke andet end at være tilfredse og meget stolte.”



Sixt har kun været to år i Danmark – og blev i sidste uge en flot nummer 3 ved uddelingen af Danish Travel Awards. Kategorien blev afgjort ved stemmer fra rejsebureauerne.



Også sidste år var Sixt Danmark på podiet for at modtage en Sixt-award. Dengang modtog Sixt Danmarks daværende salgs- og marketingsdirektør, Mette Christensen, på vegne af Sixt Danmark prisen for

bedste salgsafdeling i Sixt-netværket.



Mette Christensen blev i forrige måned Travel Manager for A.P. Møller.

Skrevet af