Faldende tilfredshed med S-tog

Kundernes tilfredshed er faldet med tre procentpoint siden foråret, og ligger nu på 52 pct., viser en kundeundersøgelse, som DSB har foretaget. Specielt forsinkelser trækker ned i tilfredsheden.
Gert Frost, der er adm. direktør for DSB S-tog, forklarer, at forsinkelser bliver vurderet som forsinkelser, uanset hvor korte de er.
”Hvis man ser på forsinkelserne, kommer 95 pct. af vores kunder frem inden for max fire minutters forsinkelse. Det er desværre tilstrækkeligt til, at man kan misse en forbindelse, man skulle nå, men i mange tilfælde betyder en mindre forsinkelse ikke, at kundens videre rejse forstyrres yderligere. Men selvfølgelig skal vi køre rettidigt, og vi har mange aktiviteter i gang for at hjælpe på rettidigheden,” siger adm. direktør for S-tog Gert Frost.

(jp.dk, d. 7. december, 2007)

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.