Den nye version af visitdenmark.com er led i strategi om en nationalt koordineret hjemmeside, hvor turister kan finde og booke så vidt muligt alt fra overnatningstilbud, kongresser, transport, oplevelser.
”Med den nye version styrkes dansk oplevelsesindustris konkurrencekraft på nettet ved at give lettere og hurtigere adgang til information og at booke produkter. Herudover bliver det lettere at få udbudt produkter via nettet,” siger adm. direktør Ulrik Bülow, VisitDenmark.
Målet med den moderniserede version af visitdenmark.com er at øge trafikken 25 % i år og tredoble antallet af bookinger hos samarbejdspartnere.
2,8 mio. brugere besøgte visitdenmark.com i 2005.
Portalen har fire hovedindgange for turister, mødeplanlæggere, presse og samarbejdspartnere i rejsebranchen. Hertil kommer 16 markedsindgange.
På hjemmesiden kan der, oplyser VisitDenmark, vælges mellem 17.000 produkter og oplevelser fra 135 danske samarbejdspartnere – fra wellnessophold, forlystelser, naturoplevelser, museer og overnatningsmuligheder.
Tagget med: VisitDenmark

STANDBY.DK Nyt om rejser

