Vivi Jensen salgsdirektør for Skt. Petri

Vivi Jensen, der i februar uventet stoppede hos TQ3 Travel Solutions som nordisk marketingsdirektør, begyndte i denne uge på sit nye arbejde, som salgs- og marketingsdirektør for Københavns nye 5-stjernede Hotel Skt. Petri. Hotellet med 270 værelser – heraf 28 suiter – åbner i begyndelsen af juli.



”Jeg har i mange år haft lyst til at prøve kræfter med hotelbranchen, og muligheden med Skt. Petri, som bliver et fantastisk spændende hotel,” sagde Vivi Jensen, da hun i går bekræftede Take Off’s oplysninger om hendes nye job.




Nu skal hun stå i spidsen for salget og markedsføringen af Københavns femte 5-stjernede hotel – de øvrige er d’Angleterre, Hilton, Marriott samt Radisson SAS Royal. Og det bliver navnlig disse hotellers kunder, Skt. Petri vil søge at lokke over.



Det sker bl.a. med introduktionspriser til årets udgang på 1.295 DKK for et enkeltværelse og 200 kroner mere for et dobbelt.




Skt. Petri har bl.a. restaurant, konferencefaciliteter, et ballroom med plads til 250 gæster, gårdhave, tagterrasse og meget andet i bygningen på Fiolstræde i det indre København, der tidligere husede stormagasinet Daells Varehus.



Det vides endnu ikke, hvilken kendt hotelkæde, der får managementkontrakten for det nye hotel, men det forventes at blive en kæde, der ikke i dag er repræsenteret i Danmark.




Bag Skt. Petri-hotellet står norske Asmund Haare, der også ejer hotelkæden, First. Men Skt. Petri bliver ikke et First Hotel, men der imod et unikt designhotel – faktisk det eneste hotel mellem Rådhuspladsen og Kgs. Nytorv.



Hoteldirektør for Skt. Petri er, som tidligere oplyst på Take Off’s hjemmeside, Michael Telling, der for nogle måneder siden forlod direktørstolen for Remmen Hotels (med bl.a. d’Angleterre).

Skrevet af