Som det første flyselskab i verden fik SAS prisen Fast Trawel Award, som en anerkendelse af de mange nye initiativer selskabet i samarbejde med Københavns Lufthavn har sat i værk for at få kunderne hurtigt gennem lufthavnen og ud til flyet.
Det drejer sig om at tilbyde en række komplet selv service-løsninger, som gør kundens rejse enkel og smidig. Også ved hjemkomsten er der en bemærkning om hurtig reaktion på mistet bagage.
Det er et stort skulderklap til det strategiske samarbejde mellem Københavns Lufthavn og SAS for de hurtige selvbetjeningsløsninger. Fem i alt.
”Vi er meget glade for denne pris. Det bekræfter, at vi er i front inden for flybranchen, når det gælder IT-løsninger, som sparer tid for kunden, ” siger vicepræsident Per Møller Jensen (foto), SAS.
Det samme giver salgs-og marketingdirektør Carsten Nørland fra Københavns Lufthavn udtryk for. ”Vores passagerundersøgelse viser, at passagerer. Der benytter selvbetjening er mere tilfredse end andre. Derfor arbejder vi fortsat på at tilbyde flyselskaberne en række selvebetjeningsløsninger,” siger han.

STANDBY.DK Nyt om rejser

