Business kunder vil have mere for pengene

“Forskellen skal ikke være et flysæde i læder,” skriver Berlingske Business i dag i en artikel, der markerer samarbejdet mellem Take Off og Berlingske Tidende. Emnet er de bedst betalende passagerers forhold. Hvordan og hvornår skal de have mere for billetprisen, som allerede bebudet af SAS for et år siden.



De er flere gode forslag fra rejsebureauer og indkøbere. Således siger salgsdirektør Sys Hansen fra Via Travel: “Fast track bør have to spor åbne i København, når der er travlt. Og så skal det være mere tydeligt, når der betales mere for en billet. Prisen skal hænge sammen med produktet. Forskellen skal ikke bare være flysæder i læder. SAS bør genskabe business class service inden for Skandinavien.



Sys Hansen har flere gode forslag. Det samme har Per Markussen fra American Express, Ole Mortensen fra FCM Travel, Hans Manggaard fra Aarhus, Henrik Jørgensen fra Top Rejser og Jesper Boas Smith fra Bella Vista Travel.



Tre sider Business Travel med Berlingske Tidende i dag.

Skrevet af