Kilroy satser på luksus

Kilroy group travel har som business unit under KILROY travels International oplevet en vækst i indtjeningen på mellem 30 og 40% om året igennem flere år. Det er baggrunden for en massiv satsning på et nyt forretningsområde, luksus markedet.

Under navnet Beyond Senses, som er et sub-brand under Team Benns, er der lanceret et Wellness- og safarikoncept. Adm. Direktør Allan Qvist siger, at resultaterne af introduktionen har været betydeligt over det estimerede, hvilket har fået Kilroy til at fremskyde planerne om yderligere koncepter og introduktionen af koncepterne til Norge, Sverige og Finland.

Udfra de forløbelige resultater regner han med en omsætning på et to-cifret millionbeløb alene i Danmark næste år, ligesom han ikke afviser, at der er opkøb undervejs på dette forretningsområde.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.