SAS og Amadeus i samarbejde med rejsebureauer om internetsalg

SAS og Amadeus vil nu tilbyde rejsebureauer i Skandinavien uden egen løsning for booking og salg på nettet en mulighed for at komme med på vognen.




”Samarbejdet med Amadeus indebærer, at vi nu aktivt støtter vores rejsebureauer i udviklingen af effektive elektroniske salgskanaler,” siger Christian Hylander, ansvarlig for distributionsstrategier i SAS.



Samarbejdet med Amadeus E-Travel er et skridt i SAS’ nye distributionsstrategi om øget billetsalg via elektroniske kanaler. Rejsebureauerne vil gennem samarbejdet få adgang til et af, ifølge SAS, markedets bedste online bookingsystemer.



Resultatet er, stadig ifølge SAS, lavere totalpriser på rejsebureauernes egen-reservationsområder, større omkostningseffektivitet samt en øget tilgængelighed til SAS’ produkter. Systemet kan tilpasses kundernes behov og hjælper såvel privatrejsende som forretningskunder.

Skrevet af