Accor lancerer nye varemærker

Accor har kompetencer på tre områder – som hoteloperatør, som franchisegiver og som kapitalforvalter i hotelsektoren. Nu lancerer Accor en ny strategi med tre varemærker inden for økonomihotelsegmentet: ibis, ibis styles og ibis budget.

 

”I dag lancerer vi et storstilet projekt, der skal etablere Accor som førende aktør i hotelbranchen med kapacitet til at udvikle fremtidens hoteller. Vores ambitioner afspejles i det nye slogan ’Open New Frontiers in Hospitality’ og via effektive identitetssymboler. Det er vores mål at tilbyde et nyt, unikt hoteludbud med ompositionerede varemærker og moderne, innovativ service”, siger Denis Hennequin, Accors bestyrelsesformand og adm. direktør.

 

”Den første del af projektet vedrører økonomihotelsegmentet. Vores udbud af økonomihoteller vil fremover blive baseret på varemærket ibis. Det betyder, at ibis, all seasons og Etap bliver til ibis, ibis styles og ibis budget. ibis er nu en hjørnesten i vores portefølje”.

 

 

ibis bliver et hovedvaremærke, hvori der indgår  ibis, som stadig hedder ibis, all seasons, som bliver til ‘ibis styles’ og Etap Hotel, som bliver til ‘ibis budget’ 

Skrevet af Flemming Juul