Amadeus i stor hotelaftale

Amadeus har indledt strategisk samarbejde med HRS, som giver Amadeus mulighed for at distribuere HRS’ hotelindhold. Det er et skridt frem i Amadeus initiativ ’Multisource’, som vil distribuere hotelindhold fra flere kilder i en effektiv proces. Med tilføjelse af HRS’ 250.000 hoteller får brugerne adgang til et bredere indhold, herunder de 50.000 hoteller, som hidtil er distribueret eksklusivt gennem HRS.

 

HRS tilbyder forretningsrejsende hoteller over hele verden med detaljerede og kvalitative informationer. HRS tilbyder også bedste-pris-garanti på alle hoteller. Ved at integrere det standardiserede hotelindhold med Amadeus bookingsystem kan Amadeus og HRS opfylde kundernes krav om integreret adgang til det mest relevante hotelindhold.

 

”Ved at distribuere gennem en GDS-kanal bliver vores hotelpartnere tilgængelige for over 91.000 rejsebureauer og 65.000 af flyselskabernes salgskontorer og bidrager til at mindske omkostningerne for hotelpartnerne med 10%”, siger Tobias Ragge, adm. direktør i HRS.

 

Amadeus har også indgået en udvidet distributionsaftale med Travelodge – Storbritanniens hotelkæde i budgetklassen med mere end 490 hoteller i Storbritannien, Irland og Spanien.

Skrevet af Flemming Juul