ERHVERVSREJSEBUREAUER: American Express Global Business Travel er klar med et nyt europæisk samarbejde i bl.a. Danmark med TripCase. Den nye app skal give Amex’ kunder mulighed for at administrere deres forretningsrejser og ferierejser i én mobilapplikation.
Integrationen med TripCase giver Amex’ kunder en forbedret rejseadministration, idet man direkte fører
rejseoplysninger fra American Express over på deres TripCase-konto. Integrationen med TripCase betyder også real-time automatiske opdateringer af ruteændringer, oplyser det store erhvervsrejsebureau.
TripCase-mobilapplikationen kan bruges på alle iOS- eller Android- enheder eller via browseren på smartphones.
Klaus Johansen, adm. direktør for American Express Global Business Travel Danmark, siger: “Den moderne rejsendes behov og forventninger udvikler sig så den rejsende ønsker at have adgang til samme teknologi, platforme og tjenester, som de har privat.”
Blandt app’ens funktioner er: automatisk upload af rejseoplysninger og upload til rejseplan få minutter efter, rejsen er bestilt online eller over telefonen; odateringer om flyafgange, herunder ændringer af gate, forsinkelser og annulleringer; klik-for-at-ringe adgang til den rejsendes American Express-rejseservicenummer og kort og vejledninger på rejsen baseret på placering og rute.