Den danske SAS-organisation er på plads

Viceadm. direktør i SAS Danmark, Jens Willumsen, har sammen med adm.direktør Susanne Larsen besluttet sig til at droppe ideen om at finde en ny ekstern salgsdirektør.



“Jeg haft mere tid til at lære mine nærmeste og deres arbejdsområder at kende og har derfor valgt en flad organisation, tre personer med hver sit ansvarsområde,” siger Jens Willumsen til Take Off.



Jens Aaløse får nu udover det han havde i forvejen, nemlig markedsføring og produktion, også leisuresalg på rutefly og chartersalg i sin afdeling.



Niels Henrik Hansen får al salg til firmaer og de store firmaftaler i sin afdeling.

Endelig udnævnes Bo Larsen, som allerede vil være kendt blandt en del af agenterne, til chef for hele agentnettet i SAS. En meget stor del af kagen med op mod 70 procent af salget i Danmark gennem bureauerne.



Alle refererer til Jens Willumsen, som tilføjer: “Vi har fået en kæmpeopgave med salg af hele vort produkt i SAS Danmark, hvoraf kun 30 procent sker på det danske marked. Nu får jeg mere tid til alt det øvrige, og vi har ro til at koncentrere os om arbejdet. Der er nok at tage fat på.”

Skrevet af