Bedste kampagne nogensinde

”Der er faktisk den bedste kampagne, vi nogensinde har kørt”. Så kontant udtaler marketingdirektør Per Møller Jensen (foto) sig fra SAS hovedkvarteret i Stockholm, når vi spørger til det løbende salg af lavprisbilletter, som oprindeligt var sat til at slutte 15. januar, men nu er forlænget med to dage.

”Allerede da vi designede kampagnen besluttede vi, at vi ville have en option på at forlænge, hvis det gik godt,” fortsætter han.

”Betyder det også, at man kan få billigbilletter til enhver af de mange destinationer, selv om man kommer sent med på vognen?”
”Der er fortsat masse af billetter til salg i hele rejseperioden frem til september, men der kan være enkelte destinationer udsolgt på kampagnepriser. I givet fald er der fortsat plads, men til en højere pris.”

Hvor mange billetter der er solgt oplyser selskabet traditionelt aldrig, men udbuddet startede med en million, og kampagnen blev sat i gang allerede mellem jul og nytår, hvilket aldrig er sket før.

 

Skrevet af Ejvind Olesen