Bella Center-hoteller får call center

2019/08/defaultmain.jpg2019/08/defaultmain.jpgbella sky comwell 1HOTELLER: De to Bella Center-hoteller, Bella Sky og Crowne Plaza, vil hæve serviceniveauet med etablering af service call center på Crowne Plaza. Det åbner til årsskiftet og vil give 10 nye arbejdspladser.

’’De fleste har prøvet at ringe til et hotel udenfor normal kontortid for at lave en reservation eller at ringe for at bestille roomservice, men er blevet mødt af en ubesvaret telefon. Vores kunder og gæster skal altid have den bedst tænkelige oplevelse, uanset om de er gæster eller gerne vil være det. Derfor har vi, som de eneste i København, valgt at centrere og styrke vores servicefunktion med et call center, som skal sikre, at alle interne og eksterne opkald besvares hurtigt og effektivt, uanset hvad opkaldet drejer sig om. Det gør vi, som et led i et konstant fokus på at hæve og styrke vores serviceniveau”, siger adm. direktør for Bella Center-koncernen, Allan L. Agerholm. Han siger til standby.dk, at ”fuldt udbygget får call centret 10 medarbejdere.”

Det nye call center skal servicere alle typer af interne og eksterne opkald fra gæster og kunder – både når de ringer ind med bookinger, roomservicebestillinger, spørgsmål til housekeeping, reservationer til restauranterne og meget mere. Alle medarbejdere i call centeret får intensiv træning.