Bella Center opruster feriemessen

Ferie 2012, eller hvad rejsemessen i Bella Center i København nu ender med at hedde i helt ny udgave. Nyt navn er på tegnebrættet.

Det er samtidig udstillingens 30. års jubilæum.

”Og vi har kun et skud i bøssen. Vi kan ikke holde til en gentagelse fra i fjor, selv om 90 procent af 39.000 besøgende i en analyse sagde, at de gerne kommer igen. Det nytter ikke noget, hvis udstillerne, og de rigtige købere, screener os af. Så har vi ikke længere nogen berettigelse. Nu både lytter og handler vi,” sagde adm. direktør Arne Bang Mikkelsen.

Udstillingens ny projektchef, Malina Hye (foto), er allerede gået i gang sammen med et team af unge medarbejdere. Hun kommer med en bred erfaring som sælger og koordinator for store udstillinger som mode, møbler, både og brugskunst i Bella.

Hun sagde blandt andet: ”Jeg glæder mig til at komme i gang for alvor med rejsebranchen. Selv om det er sommer, er tiden knap. Jeg ville godt have haft et par måneder eller tre mere.
Kodeordet for næste års messe i vort udspil er ”De stærke oplevelser og tilbud”.
Vi tager udgangspunkt i det, der virker. Udstillerne skal sammen med os skabe de rigtige ideer. Vi skal give de ideelle rammer på bedst mulige vilkår. Jeg så gerne, at vi på en eller anden måde belønner de udstillere, der er parate til at skabe oplevelser. Det må helst ikke blive et spørgsmål om kun at udlevere en brochure. Der skal ske noget andet og mere.”

De input branchen kom med i går, plus dem der bliver indsamlet de kommende uger, bliver bearbejdet, og det samlede udspil er færdig til udsendelse i løbet af august.

Det ventes også, at det ny spændende Hotel Bella Sky Comwell bliver en aktiv medspiller.

 

Skrevet af Ejvind Olesen