Billetkontoret fyrer fem

Ifølge general manager Jesper Schou er årsagen, at bureauet blev ramt hårdt af krisen sidste år, og stadig er ramt af den.

 

”Som ’bureauernes bureau’ afspejler udviklingen for Billetkontoret den generelle udvikling i rejsebranchen. Enkelte kunder oplever, at markedet er på vej op igen, men det er desværre ikke tendensen for de fleste, der har en væsentligt lavere omsætning end sidste år. Det er den tendens vi nu reagerer på. Organisationen bliver trimmet og strategien er blevet opdateret, så vi også på en dag som denne tør se fremad”, siger Jesper Schou.

 

Uafhængigt af denne proces har salgschef Kasper Mydtskov selv valgt at forlade Billetkontoret med effekt fra udgangen af januar 2010.  

 

”Men i dag er vi som sagt dér, hvor vi har fem medarbejdere som ufortjent er blevet ramt af finanskrisen. Hvis der er kolleger i branchen som har brug for en medarbejder inden for gruppesalg, produktion, telefonsupport eller ticketing har vi nogle fremragende kandidater”, slutter Jesper Schou.

Skrevet af Flemming Juul