Billund Lufthavn får ny marketingchef

Jesper Klausholm er 29 år og er særdeles velkvalificeret til jobbet. Han har tidligere arbejdet i passagerafdelingen i Billund, men har siden gennemført en Master-uddannelse (MSc) i Air Transport Management ved Cranfield University ved London.

I en periode arbejdede han hos det anerkendte britiske rådgivningsfirma AviaSolutions, men siden 1. januar 2007 har han arbejdet som markedsudviklingskoordinator i Billund Lufthavns marketingafdeling. Jesper Klausholm har derfor en bred kontakt til aktørerne i rejse- og luftfartsbranchen.

Ejvin Lund Pedersen har været marketingchef i Billund lufthavn siden 1999 og har med stort engagement ydet en fantastisk indsats for at gøre det synligt for danske og internationale flyselskaber, at der er store muligheder for at gøre forretning i Billund. Med succes kan man roligt konkludere, for Billund har i de seneste år oplevet en massiv fremgang i antallet af udenrigsruter. I 2008 når Billund at have direkte ruter til 34 forskellige europæiske lufthavne.

Skrevet af web-redaktionen