Peder Hornshøj, til venstre, administrerende direktør og medejer af Bravo Tours, med Thomas Bjørn, der skal være ambassadør for rejsearrangørens nye tiltag, Bravo Golf. PR-foto.

Bravo Tours åbner nyt nicherejsebureau

Mens Bravo Tours i dag sælger hver femte golfpakkerejse i Danmark, skal tallet stige markant via nyskabelsen Bravo Golf. ”Målet er at sælge 10.000 golfrejser årligt,” siger Bravos direktør.

Bravo Tours har i 24 år specialiseret sig i golfrejser, og det understreges nu ved at lancere Bravo Golf som en selvstændig virksomhed i virksomheden med golfstjernen Thomas Bjørn som ambassadør.

”Jeg har i mange år kendt Thomas Bjørn, og vi har nu og da talt om,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?