Celebrity moderniserer sin flåde

Celebrity Edge.

Celebrity Cruises har lanceret sit nye skib, Celebrity Edge, men selskabet stopper ikke der. Rederiet vil de næste fem år investere 400 millioner i modernisering af Millennium- og Solstice klasserne.

”Den store investering sker på baggrund af det, vi ved, at vores gæster efterspørger. Vi ønsker at fortsætte vores position som et premium brand”, siger Ellen Stebekk, Marketingc Manager Norden, Celebrity Cruises.

”Sammen med lanceringen af ’Edge’ vil det sikre vores position som et luksusbrand på markedet. Med Edge etablerer selskabet en helt ny skibsklasse. Skibet vil ændre cruiseoplevelsen med nyt banebrydende design og teknologi.

De vigtigste inspirationskilder har været ønsket om at bringe destinationen tættere på gæsten, og en af de største nyheder vil være ’Magic Carpet’. Det er en gigantisk bevægelig glasveranda, der bevæger sig mellem dæk 2 og 16. Funktion og indhold ændres afhængigt af det dæk, hvor verandaen bruges”.