Chefskifte hos TUI Danmark

Terje Mose Pedersen.

TUI vil gøre sin digitale organisation mere lokalt forankret. Derfor bliver en række salgs- og marketingaktiviteter samlet lokalt under Terje Mose Pedersen, der bliver Head of Digital Sales & Marketing.

Han siger: ”Næsten ni ud af 10 af kunder køber rejsen online, og vi har gennem længere tid omstillet os til at blive de bedste på digitale kanaler. Med et lokalt ekspertteam kommer vi endnu tættere på de danske kunders behov, og det vil bane vejen for vækst”.

Gorm Pedersen.

I Danmark vil Country Sales Manager Gorm Pedersen fratræde sin stilling den 1. august: ”Det er det rigtige tidspunkt for TUI Nordic og ikke mindst mig selv personligt. Vi har gennemgået et vellykket navneskifte, vi er kåret til Danmarks bedste rejsebureau og er blevet blandt de skarpeste i den digitale klasse”.

”Jeg har været med til at gøre TUI til en mere moderne, kunde- og serviceorienteret virksomhed med et stærkt brand og moderne kontormiljø. Fra den position giver det god mening at sige ’mission accomplished’. Jeg vil holde en pause og derefter se mig om efter nye, spændende udfordringer”, siger Gorm Pedersen.