København til salg

En af nyhederne er en nærmarkedssatsning, der skal få svenskerne tilbage til den danske hovedstad: KampagnenKøbenhavn kalder’ er et tilbud til de virksomheder, der ønsker at synliggøre sig på de helt nære markeder i Danmark og Sydsverige:

”De bliver eksponeret med stor frekvens i Danmark og på det sydsvenske marked, som er gået stærkt tilbage. Vi vil have større fokus på begivenhedsmarkedsføring og sørge for hele tiden at have aktuelle tilbud til sydsvenskerne og give dem lyst til at komme”, siger WoCos salg- og marketingdirektør Ole Andersen.

En anden stor markedsføringskampagne er ’Det gode liv’, rettet mod den typiske storbygæst fra de skandinaviske storbyer og de internationale markeder.

”København har potentiale til at tiltrække flere rejsende. Derfor styrker VisitDenmark markedsføringen på de internationale markeder. I samarbejde med WoCo tilbyder vi virksomheder at deltage i nye aktiviteter, siger direktør for tværnational markedsføring i VisitDenmark, Geir Aasgaard Hansen.

Skrevet af