Sandra og Marc Weinert åbnede deres første Guldsmeden Hotel i 1999 – nu gør de klar til en større vækstrejse. PR-foto: Thomas Nielsen.

Dansk hotelkæde søger efter “økonomiske muskler”

Danske Guldsmeden Hotels er klar til en større international vækstrejse. ”Vi er ikke ved at sælge, men skal lege med nogen med flere økonomiske muskler, end vi har,” siger medejer og direktør.

Det første Hotel Guldsmeden åbnede i 1999 i Aarhus i Guldsmedgade, derfra kom navnet på kæden. Siden har Sandra Plesner Weinert og Marc Weinert, ægteparret bag den kendte kæde af boutiquehoteller med stort bæredygtighedsfokus, ekspanderet.

Enten ved at åbne egne...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?