Sandra og Marc Weinert åbnede deres første Guldsmeden Hotel i 1999 – nu gør de klar til en større vækstrejse. PR-foto: Thomas Nielsen.

Dansk hotelkæde søger efter “økonomiske muskler”

Danske Guldsmeden Hotels er klar til en større international vækstrejse. ”Vi er ikke ved at sælge, men skal lege med nogen med flere økonomiske muskler, end vi har,” siger medejer og direktør.

Det første Hotel Guldsmeden åbnede i 1999 i Aarhus i Guldsmedgade, derfra kom navnet på kæden. Siden har Sandra Plesner Weinert og Marc Weinert, ægteparret bag den kendte kæde af boutiquehoteller med stort bæredygtighedsfokus, ekspanderet.

Enten ved at åbne egne...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?