Danmark skal øge sin tiltrækningskraft overfor såvel udenlandske som indenlandske turister, lyder meldingen fra Dansk Industri. Maria Krüger Torp er ny i spidsen for Turisme og Oplevelse i Dansk Industri. PR-foto.

Dansk Industri vil have mere turbo på dansk turisme

Investorer skal ”uddannes” i at forstå turismens betydning. Chef for Turisme og Oplevelse i Dansk Industri siger: ”Skal Danmark give turisterne de bedste oplevelser, så kræver det investeringer.”

”Vi skal tydeliggøre turismebranchens betydning ved at være bedre til at beskrive dens værdi, muligheder og forretningsmodeller. Der er brug for penge til at styrke den langsigtede indsats på turismeområdet, og det ville jo være magisk, hvis også flere private...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?