Fra premieren på Club California i Danmark, fra venstre salgschef Jens Vestergaard fra Air France KLM og Delta Air Lines, Karin Gert Nielsen fra Atlantic Link/Visit California, Kirsten Skjold, chef for oversøiske rejser hos Aller Leisure-ejede Gislev Rejser, samt Christian Willumsen, produktions- og marketingchef hos USA Rejser. Foto: Henrik Baumgarten.

Dansk startskud på nyt amerikansk turisme-event

Californiens turistråd har iværksat kæmpe kampagne på primære markeder for at tiltrække flere udenlandske turister. I Danmark havde ”Club California” premiere ved event for rejsebranchen.

Californien er sammen med delstaterne New York og Florida blandt de tre mest besøgte rejsemål for turister, indenlandske som udenlandske.

For at trække flere navnlig udenlandske turister til delstaten med blandt andet Disneyland, Highway 1, Hollywood, Los Angeles og...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?