Øresundstog alt for ofte forsinkede

Utilfredsheden kan ses i DSBs nyeste Kundebarometer, som indhenter svar fra 11.000 passagerer, som udspørges om deres rejseoplevelser. Tilfredsheden måles på en skala fra 1 til 5 og her er Øresundstrafikken faldet fra 3,52 til 3,24 – en nedgang på 8%, skriver epn.dk.
.
”Det er kunderne, der har ret. Der ligger reelle problemer bag denne udvikling”, siger DSBs salgsdirektør Bjørn Wahlsten. Han forstår kundernes problemer med overfyldte og ofte forsinkede tog.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.