Tivoli vil holde længere på gæsterne


Forlystelsesparken Tivoli vil i de kommende år satse massivt med nye investeringer, for at øge kundetilgangen og styrke omsætningen. Ifølge havens direktør, Lars Liebst, vil der de næste par år være fuldt fokus på at holde længere på gæsterne, så de lægger flere penge i parken: ”Fornyelse kræver kapital. Og vi skal videre – ellers går vi i stå” lyder den kontante melding.

Lars liebst fremhæver bl.a. sommerens H. C. Andersen-optog som en nyskabelse, der kombinerede tradition med nyskabelse, og formåede at få gæsterne til at blive længere. Og han tilføjer, at det giver ”et pænt bidrag” når det lykkes at holde en gæst én time mere i forlystelseshaven.

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.