Effektiv håndtering af tilbud

Det sker gennem en funktionalitet, der giver rejsebureauer mulighed for at hente flere alternativer for både fly og hotel i en og samme booking og sende tilbuddene videre til kunden.

 

Rejsebureauer bruger arbejdstid på at finde og håndtere rejsealternativer til kunderne. Der foretages separate bookinger for de enkelte forslag, ombookinger og endelige bookinger. Det er tidskrævende – ikke mindst for forretningsrejsebureauerne, da virksomheder kræver flere alternativer for hver rejse.

 

Med Amadeus Offers kan bureauet udarbejde og gemme et forslag og med et klik få opdateret information om forslagets pris og tilgængelighed – i en og samme booking. Fordi det er forslag og ikke bookinger, undgår man risikoen for ekstra debitering fra flyselskaberne.

 

Når et tilbud er klar, kan det sendes direkte til kunden via e-mail sammen med op til 20 forslag i hver booking som rejsebureauet har udarbejdet. De enkelte forslag indeholder opsummering af rejsen og betingelserne. Ud over e-mail kan kunden også benytte Amadeus CheckMyTrip og Amadeus E-Travel Management til at se på forslagene, meddele rejsebureauet, hvilket forslag der foretrækkes, eller bede om yderligere forslag.

Skrevet af Flemming Juul