Forbrugerne prioriterer så vidt muligt deres ferierejser, siger ny europæisk undersøgelse. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Europæiske forbrugere øger rejsebudgettet

Næsten halvdelen af europæiske forbrugere har i ny undersøgelse skruet op for deres rejsebudget efter pandemien – hver femte har et lavere budget. Øget villighed til at købe bæredygtige rejser.

Trods stigende udgifter til generelle leveomkostninger har næsten halvdelen af de europæiske forbrugere øget deres rejsebudget på den anden side af pandemien.

Det viser ny undersøgelse fra den engelske dataanalysevirksomhed Alvarez & Marsal, der blandt andet...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?