Forbrugerne prioriterer så vidt muligt deres ferierejser, siger ny europæisk undersøgelse. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Europæiske forbrugere øger rejsebudgettet

Næsten halvdelen af europæiske forbrugere har i ny undersøgelse skruet op for deres rejsebudget efter pandemien – hver femte har et lavere budget. Øget villighed til at købe bæredygtige rejser.

Trods stigende udgifter til generelle leveomkostninger har næsten halvdelen af de europæiske forbrugere øget deres rejsebudget på den anden side af pandemien.

Det viser ny undersøgelse fra den engelske dataanalysevirksomhed Alvarez & Marsal, der blandt andet...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?