Hoteller, rejsebureauer, flyselskaber, biludlejere og så videre – alle leverandører i rejsebranchen kan komme stærkere ud af coronakrisen, vurderer tidligere erhvervsrejsebureaudirektør. Arkivfoto.

Få de rejsende tilbage – ved at være på forkant

AKTUEL KOMMENTAR: ”De fleste sukker efter en normal tilværelse efter coronakrisen, men det kommer ikke til at ske. Det er på høje tid at sende vanetænkning til forbrænding,” skriver tidligere rejsebureaudirektør.

 

Af direktør Ole Mortensen, AMM International

Denne artikel fokuserer på rejsebranchen, hvor ronkedorernes (gamle hanelefanter, red) udløbsdato for længst er overskredet.

De fleste sukker efter den ”gamle” normale tilværelse når coronakrisen løjer af, men...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?