Farvel Harry!

Marketingsdirektør Steen Kock fortæller, at DSB introducerede Harry og Bahnsen for 11 år siden for at gøre op med DSBs etat-image. Det var i en tid, hvor TV var det bedste reklamemedie, men i dag er der langt flere platforme at markedsføre sig på, skriver Markedsføring ifølge borsen.dk.

 

Det populære par lavede 90 film og modtog 50 reklamepriser, selv om det ikke fandt nåde hos kreative i reklamebranchen og ikke vandt meget i traditionelle reklamekonkurrencer. Til gengæld vandt Harry og Bahnsen måned efter måned TV2s ’Den Glade Seer’ baseret på analyser blandt seerne.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.