Take Off jagter nye abonnenter

Take Offs salgsafdeling tilbyder årets sidste fem udgaver for 99 kr. og samtidig vedlægges juniudgaven, gratis.



Til de første 30 abonnenter er der frit valg blandt disse gaver (én gave pr. ny abonnement): golf-polotrøjer og mavetasker fra Bravo Tours, italiensk rødvin fra Emilia-Romagna-regionen, SAS-liga fodbolde og sommertæpper fra SAS, store badehåndklæder fra Royal Caribbean Cruise Line samt “Den ukendte hustru” – Leif Davidsens nye bog – fra Berlingske Tidende.



“Vi mangler stort set kun at reklamere på tv, så kommer vi ud alle steder med vores kampagne,” siger Take Offs salgs- og marketingmanager, Jesper Nygaard (billedet).



Via Take Offs elektroniske nyheder, takeoff.dk, samt med annonce i juni-udgaven af Take Off og en kommende supplerende direct mail-kampagne kommer tilbudet bredt ud.



Sommerkampagne gælder til 15. august og nye abonnenter “tilmelder” sig med navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse på Take Offs jubilæumsadresse: 50@takeoff.dk

Skrevet af