Finnair styrker salget i Kina

Det finske flyselskab starter billetsalg direkte via selskabets officielle WeChat account i China som det første europæiske flyselskab. Samtidig bliver det muligt at benytte WeChat Pay som betalingsmetode for billetterne.

Finnairs kunder kan søge forbindelser, gennemføre bookinger og afslutte købet med det kinesiske WeChat Pay, direkte på Finnairs officielle WeChat hjemmeside.

“Kina er et af vores vigtigste markeder, og vi ønsker at være der, hvor kunderne er. Muligheden for at gennemføre booking via WeChat og WeChat Pay er vigtige skridt på vejen mod bedre betjening af det hastigt voksende marked”, siger Juha Järvinen, CCO i Finnair.

Fremgang for Finnair i oktober

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.