Rejsende i Københavns Lufthavn. (Foto: Københavns Lufthavn | PR)

Flere tendenser ventes at få indflydelse på næste år

Ifølge en undersøgelse tyder det på, at blandt andet klimaforandringernes konsekvenser, søvnturisme og øget brug af kunstig intelligens vil påvirke kundeadfærden i rejsebranchen i 2024.

51 procent. Så mange af de adspurgte svarer i en ny undersøgelse fra Booking.com, at de nærer en klar forventning om, at klimaforandringerne vil få indflydelse på den måde, som de rejser på i løbet af det kommende år.

Bookinggiganten har foretaget undersøgelsen...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?