Flere utilfredse DSB-rejsende

Kun hver femte DSB-kunde er tilfreds med DSB, mens fire ud af ti er utilfredse, skriver borsen.dk.

"DSB er i økonomisk krise og det påvirker selvfølgelig den generelle opfattelse," siger Mogens Jønck, kommerciel direktør i DSB. Han mener, at utilfredsheden hænger sammen med den megen negative omtale, DSB har fået i medierne.

Kundetilfredsheden er faldet over hele landet og er tæt på laveste niveau siden 2007.

Ifølge undersøgelsen er årsagen især salgspersonalets rådgivning, antallet af ledige siddepladser, niveauet for rengøring og informationerne når køreplanen ’skrider’. Det er mest pendlere og erhvervsrejsende, der er utilfredse.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.