Fremtiden på web og print

Stand By magasinet i nyt format.

Den tekniske udvikling løber stærkt, og trods manglende teknisk fornyelse har både læsere og annoncører været særdeles trofaste på såvel takeoff.dk som standby.dk. Førstnævnte har flere gange været i top, citeret i en stor del af de danske medier for solonyheder, dyrket og skrevet af vore egne journalister med grundigere kendskab til rejsebranchen end de fleste.

Ved overgangen har vi daglig ca. 10.000 som får vort nyhedsbrev om morgenen og ca. 8.000 om eftermiddagen.  Antallet af klik har på det seneste sat rekord på takeoff.dk

Som nævnt andetsteds sker der for de to sites, hvad navne angår, kun den ændring at de bytter plads. Det er en naturlig konsekvens af, at flagskibet på print er Stand By. Bortset fra det er præmisserne for indhold de samme som hidtil, morgen og eftermiddag.

Er alt derefter så som det gamle? Nej, forhåbentlig ikke. Ideen er i nye, moderne og flottere rammer at producere endnu flere aktive nyheder, kommentarer, baggrundshistorier, interviews og reportager i standby.dk om morgenen.  Og samle endnu mere op – og bearbejde, samt udbygge med people og ”i byen” stof på takeoff.dk om eftermiddagen.

På begge sites vil billedstoffet blive klart udbygget. Sker der en større branchekomsammen om aftenen – snart er det julemåned – kan man se fotoreportage næste dag.

Annoncemulighederne på web optimeres kraftigt, så det både blive image og tilbud, som bakkes op af nyheder i det redaktionelle stof. Ikke mindst jobmuligheder og opfølgning samt jobannoncer både morgen og aften vil være noget attraktivt.

De to websites skal i harmoni med hinanden være med til at skabe fundamentet for de fyldige magasiner på print, hvor det første på 100 sider kommer i denne uge, og det næste til februar.

Fremtiden på web og print

Stand By magasinet i nyt format.

Den tekniske udvikling løber stærkt, og trods manglende teknisk fornyelse har både læsere og annoncører været særdeles trofaste på såvel takeoff.dk som standby.dk. Førstnævnte har flere gange været i top, citeret i en stor del af de danske medier for solonyheder, dyrket og skrevet af vore egne journalister med grundigere kendskab til rejsebranchen end de fleste.

Ved overgangen har vi daglig ca. 10.000 som får vort nyhedsbrev om morgenen og ca. 8.000 om eftermiddagen.  Antallet af klik har på det seneste sat rekord på takeoff.dk

Som nævnt andetsteds sker der for de to sites, hvad navne angår, kun den ændring at de bytter plads. Det er en naturlig konsekvens af, at flagskibet på print er Stand By. Bortset fra det er præmisserne for indhold de samme som hidtil, morgen og eftermiddag.

Er alt derefter så som det gamle? Nej, forhåbentlig ikke. Ideen er i nye, moderne og flottere rammer at producere endnu flere aktive nyheder, kommentarer, baggrundshistorier, interviews og reportager i standby.dk om morgenen.  Og samle endnu mere op – og bearbejde samt udbygge med people og ”i byen” stof på takeoff.dk om eftermiddagen.

På begge sites vil billedstoffet blive klart udbygget. Sker der en større branchekomsammen om aftenen – snart er det julemåned – kan man se fotoreportage næste dag.

Annoncemulighederne på web optimeres kraftigt, så det både blive image og tilbud, som bakkes op af nyheder i det redaktionelle stof. Ikke mindst jobmuligheder og opfølgning samt jobannoncer både morgen og aften vil være noget attraktivt.

De to websites skal i harmoni med hinanden være med til at skabe fundamentet for de fyldige magasiner på print, hvor det første på 100 sider kommer i denne uge, og det næste til februar.